Кількість
|
Вартість
|
||
|
Різновиди велосипедних хомутів
Велосипед є складний механізм, який складається з великої кількості деталей, з'єднаних між собою за допомогою болтів, гайок, заклепок, зварювання, затискачів і хомутів. Останні призначені для кріплення об'ємних і сферичних деталей, якими можуть бути різні трубки. У сучасних моделях велосипедів хомут використовується для кріплення підсідельного штиря до рами. Попри свої маленькі розміри, кріплення виконує важливу функцію - запобігає зміщення і поворот сідла. За допомогою нього сідло знімається і регулюється по висоті. На більш ранніх моделях велосипедів такий затиск інтегрований в раму. Вибирати розмір підсідельного хомута необхідно, виходячи з діаметра труби.
Залежно від конструкції, хомути бувають двох видів: ексцентрикові або на болтах. Перший тип є найпоширенішим і потрібним на сучасних велосипедах, оскільки не вимагає використання будь-яких допоміжних інструментів. Для регулювання висоти сідла досить прикласти невелике фізичне зусилля. Застосування ексцентрикових хомутів зручно в тому випадку, коли велосипедом користується кілька людей з різним ростом. Такий механізм дозволяє легко і швидко налаштувати сідло для велосипедиста без ключів і іншого підручного інструменту.
Хомути на болтах мають більш просту конструкцію. Для регулювання висоти сидіння знадобляться шестигранник або звичайний ріжковий ключ. Недоліком ексцентрикового затиску в порівнянні з болтовим є вразливість до викрадення сидінь. Залишений навіть на кілька хвилин без нагляду велосипед з таким типом кріплення ризикує втратити важливу деталь, без якої подальше рух може викликати незручність і дискомфорт. Розкрутити так швидко болтове з'єднання підсідельного хомута навряд чи вийде.
Матеріал виготовлення хомута на велосипед
Для виготовлення кріпильних хомутів використовуються різні матеріали. Найпоширенішими є:
- сталь - дешевий і популярний варіант. До недоліків слід віднести схильність до корозії;
- алюміній - хомути з такого матеріалу легше сталевих, не іржавіють. Оскільки алюміній є м'яким металом, вироби з нього з часом «витягуються», збільшуючись в діаметрі;
- карбон - легкий і міцний матеріал. Єдиним недоліком є висока ціна;
- титан - такий же міцний, як і карбон, але коштує набагато дорожче.
Вибираючи велосипедний хомут, крім матеріалу, необхідно враховувати і діаметр вироби, який повинен відповідати розміру підсідельної труби.
Також шукайте в нашому асортименті:
Асортимент інтернет-магазину Black Bike і послуги компанії
Купити якісний підсідельний хомут для велосипеда за вигідною ціною з доставкою в будь-яке місто України пропонує компанія Black Bike. В електронному каталозі сайту можна знайти багато інших запчастин і аксесуарів для велосипеда. Крім цього, в магазині представлений великий вибір товарів для туризму та активного відпочинку, а також спортивне харчування.
Крім продажів, компанія надає послуги з ремонту та обслуговування велосипедів. Команда висококваліфікованих фахівців пропонує провести повну діагностику велосипеда, а також повне його технічне обслуговування або ремонт окремих компонентів. Крім технічного обслуговування, в магазині надаються послуги професійної велосипедної мийки. Через наш інтернет-магазин є можливість придбати велобайк за програмою trade-in - поміняти свій старий велосипед на новий з доплатою. До попередньою оцінкою допускаються тільки ті велосипеди, які були придбані у офіційних дилерів і мають паспорт з печаткою магазину.
Хотілося б також звернути увагу, що для уникнення зриву різьблення при затягуванні і перетискання карбонових рам і «подседелів», на хомуті наноситься значення максимально допустиме при затягуванні, з цього випливає, що необхідно застосовувати динамометричний ключ. Якщо ж у вас такого інструменту немає, тоді буде правильним звернутися в майстерню Black Bike. У нас такий інструмент є, і наші кваліфіковані фахівці зможуть вам допомогти. Але при всіх перевагах затиску під шестиграннік, фірмовий ексцентрик буде надійним, і має свої плюси. З переваг - це те, що якщо у велосипеда не один власник, тоді можна буде швидко і легко підлаштовувати посадку під кожного.