Обмін і повернення товару. Гарантійні зобов'язання.

Гарантія

Всі товари в нашому магазині забезпечені гарантією. Терміни гарантії можуть відрізнятися в залежності від виробника товару.

Для забезпечення гарантії ви можете звернутися до нас, написавши листа на нашу електронну адресу, або до представника виробника. Для підтвердження гарантійного випадку потрібно описати проблему і надати фото. 

Вам не обов'язково мати чек, якщо ви є зареєстрованим користувачем у нас на сайті та робили покупку через особистий кабінет.
Способами забезпечення гарантії є: обмін товару або гарантійний ремонт. Рішення про спосіб забезпечення гарантії приймається представником виробника товарів в Україні.

Інструкція для гарантійного обслуговування

  1. Заповніть рекламацію на обмін/гарантію за посиланням;
  2. Наш менеджер зв'яжеться з вами протягом дня;
  3. Відправте товар на адресу, яку отримаєте по: SMS/Viber/Telegram:
    • Вартість доставки оплачує покупець;
  4. Максимально швидко заберемо повернення з пошти і передамо у відділ гарантії;
  5. Протягом 3-х робочих днів ми зв'яжемося з вами з пропозицією:
    • Товар буде відремонтований;
    • Товар буде замінений на такий же або запропонуємо аналог;
    • В інших випадках, ми зробимо повернення коштів.

 

Повернення товару без спеціальних підстав

Ми обміняємо товар або повернемо вам гроші протягом 14 днів з моменту покупки, якщо ви просто вирішили, що товар вам не підходить з якихось причин.

При цьому повинні бути збережені товарні властивості: 

  • наявність бирок; 
  • товар не має слідів використання; 
  • цілісність спеціальної упаковки і т. д.

 

УВАГА! На гарантійне обслуговування приймаються товари тільки в чистому і охайному вигляді, крім товарів, віднесених Кабінетом Міністрів у список тих, які поверненню не підлягають.

Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню):

  • перо-пухові вироби;
  • рукавички;
  • білизна натільна;
  • панчішно-шкарпеткові вироби.

Також, поверненню не підлялягають дрібні запчастини (гайки, болтики і т.п.).

 

 

Інструкція для повернення

  1. Заповніть рекламацію на повернення за посиланням;
  2. Наш менеджер зв'яжеться з вами протягом дня;
  3. Відправте товар на адресу, яку отримаєте по: SMS/Viber/Telegram:
    • Вартість доставки оплачує покупець;
  4. Максимально швидко заберемо повернення з пошти і перевіримо на відповідність:
    • Наявність бирок;
    • Не має слідів використання;
    • Цілісність упаковки.
  5. Протягом 3-х робочих днів з моменту отримання, зробимо повернення коштів.

 

Якщо у вас залишилися питання, то наші консультанти завжди готові допомогти вирішити їх.

У будь-якому випадку, ми будемо сприяти вирішенню Ваших питань!