Обмін і повернення товару. Гарантійні зобов'язання.
Гарантія
Всі товари в нашому магазині забезпечені гарантією. Терміни гарантії можуть відрізнятися в залежності від виробника товару.
Для забезпечення гарантії ви можете звернутися до нас, написавши листа на нашу електронну адресу, або до представника виробника. Для підтвердження гарантійного випадку потрібно описати проблему і надати фото.
Вам не обов'язково мати чек, якщо ви є зареєстрованим користувачем у нас на сайті та робили покупку через особистий кабінет.
Способами забезпечення гарантії є: обмін товару або гарантійний ремонт. Рішення про спосіб забезпечення гарантії приймається представником виробника товарів в Україні.
Інструкція для гарантійного обслуговування
- Заповніть рекламацію на обмін/гарантію за посиланням;
- Наш менеджер зв'яжеться з вами протягом дня;
- Відправте товар на адресу, яку отримаєте по: SMS/Viber/Telegram:
- Вартість доставки оплачує покупець;
- Максимально швидко заберемо повернення з пошти і передамо у відділ гарантії;
- Протягом 3-х робочих днів ми зв'яжемося з вами з пропозицією:
- Товар буде відремонтований;
- Товар буде замінений на такий же або запропонуємо аналог;
- В інших випадках, ми зробимо повернення коштів.
Повернення товару без спеціальних підстав
Ми обміняємо товар або повернемо вам гроші протягом 14 днів з моменту покупки, якщо ви просто вирішили, що товар вам не підходить з якихось причин.
При цьому повинні бути збережені товарні властивості:
- наявність бирок;
- товар не має слідів використання;
- цілісність спеціальної упаковки і т. д.
УВАГА! На гарантійне обслуговування приймаються товари тільки в чистому і охайному вигляді, крім товарів, віднесених Кабінетом Міністрів у список тих, які поверненню не підлягають.
Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню):
- перо-пухові вироби;
- рукавички;
- білизна натільна;
- панчішно-шкарпеткові вироби.
Також, поверненню не підлялягають дрібні запчастини (гайки, болтики і т.п.).
Інструкція для повернення
- Заповніть рекламацію на повернення за посиланням;
- Наш менеджер зв'яжеться з вами протягом дня;
- Відправте товар на адресу, яку отримаєте по: SMS/Viber/Telegram:
- Вартість доставки оплачує покупець;
- Максимально швидко заберемо повернення з пошти і перевіримо на відповідність:
- Наявність бирок;
- Не має слідів використання;
- Цілісність упаковки.
- Протягом 3-х робочих днів з моменту отримання, зробимо повернення коштів.
Якщо у вас залишилися питання, то наші консультанти завжди готові допомогти вирішити їх.
У будь-якому випадку, ми будемо сприяти вирішенню Ваших питань!